Podľa úrovne
Ak je vasa uroven podobna zalaru alebo nizsia (doporucena taktika 4+1 pripadne do urovne zalara 60/70 aj taktika 3+1+1)
Zalar 10 –treba vsadit na maximalizaciu kritickeho zranenia a kritickeho liecenia. Otroci okolo urovne 10-15, ale treba im zvysit mnozstvo zivotov
Zalar 20 – podobne ako v zalari 10 s pouzitim lepsich zbrani a aj vyssim poctom zivotov pri otrokoch
Zalar 30 – podobne ako v zalari 20 s pouzitim lepsich zbrani, dobre je vsak 1-2 otrokov nahradit otrokmi s vyssou urovnou, ktori budu mat viac charizmy o 50-100 ako super a aj vela sily na maximalizaciu zranenia
Zalar 40 – podobne ako v zalari 30 ale opat lepsie zbrane a posledny otrok s malou urovnou, ktory bol cisto na kriticke zranenie, moze byt nahradeny otrokom s velkou charizmou a silou alebo s velkou zrucnostou a silou (v Afrike v Pyrovej komnate som sa vsak stretol pravdepodobne s bugom v hre, kedy po kuzle bossa po 3 kole, sa uplne stratila vyhoda dana charizmou na dvojnasobny zasah az do konca suboja. Pri rovnakom kuzle v inych zalaroch platnost tohto kuzla po par kolach vyprsala. Preto je v tomto zalari lepsie vsadit na silu, zrucnost a kriticke zranenie skor ako na velku charizmu).Zalar 50 – podobne ako v zalari 40 s postupnym vylepsovanim vybavy a zlepsovanim vlastnosti otrokov. Treba maximalizovat charizmu, silu a zrucnost. Vhodne je mat aspon na jednom utocnikovi aj kriticke zranenie 20-25%
Zalar 60 – len malo treba zlepsit na otrokoch, ked prejdete zalar 50 tak zalar 60 vam nemoze robit velke problemy. Dokonca su hraci ktori skor prejdu zalar 60 ako 50. Opat len treba vylepsit zbrane (uplne staci mat zbrane 80-100 alebo dokonca aj slabsie). Vhodne je mat aspon na jednom otrokovi aj kriticke zranenie 20-25%.Zalar 70 – tento zalar bude prvy, kedy budete mat vacsie problemy s bossom. Treba mat uz dost kvalitnych otrokov a zbrane minimalne 100-130 plus 1-2 zbrane s vyssim zranenim. Pomoze aj kriticke zranenie pri vsetkych utocnikoch v hodnote aspon 15-25%. Od tohto zalara uz je dolezite vsadit vylucne na otrokov s velkou charizmou.
Zalar 80 – zbrane aspon 120-170. Kvalitni otroci a tiez kriticke zranenie ako v predchadzajucom zalariZalar 90 - zbrane aspon 130-190 plus 1-2 lepsie. Dost kvalitny otroci a tiez je dobre mat aj nejake kriticke zranenie ako obcasny bonus
Zalar 100 – najtazsi a mozno pre mnohych, vratane mna, momentalne neriesitelny zalar, na ktory treba super zbrane aspon Trafans pekla a super kvalitnych otrokov ale aj tak to nemusi stacit
Do viacerych zalarov sa da prebit aj ovela skor. Kludne aj o 20 urovni a aj viac (moj rekord je zalar 80 pri urovni 55 a pouzitim zbrani 75-115). Treba vsak zmenit taktiku a namiesto vysokej charizmy vsadit na vysoku zrucnost spolu s velkou silou. Medik malej urovne je v tomto pripade vhodnejsi, pretoze zachytava utoky, ktore mu vacsinou neublizia, vdaka velkej sanci blokovania. Ziskate tym zadarmo a v znacnom predstihu lepsiu vybavu pre otrokov a ulahcite si riesenie dalsich zalarov. Staci raz za tyzden vycestovat do daneho zalara vzdy, ked sa vynuluje a potom sa vratit do zalara, kde viete porazit bossa a ten prechadzat zase cely tyzden. Najvacsim problemom je prebit sa do zalara 90, mozno narocnejsie ako prebojovat sa do zalara 100, pretoze prvy super v zalari 90 pouziva magiu.
Bossovia zalarov 10-30 sa daju prejst realne na podobnej urovni ako je zalar, lebo pri normalnom hrani je postup pri takychto malych urovniach velmi rychly a nie vzdy sa daju najst dobri otroci a zbrane spolu s ostatnou vybavou. Zalar 40 sa da ukoncit uz aj skor ako je uroven postavy (mininalne o 5 urovni) a dalsie zalare 50 a 60 dokonca aj o 10-11 urovni skor. Od zalara 70 je to mozne zase az okolo urovne postavy +/-2-3 urovne. Pretoze obtiaznost tychto bossov je uz neporobnatelna s predchadzajucimi zalarmi.
Bossovia v zalaroch sa daju porazit aj skor ale treba do toho investovat nemale prostriedky do posilneni ( zranenie, charizma ), a skupenie kvalitnych otrokov a zbrani z aukcie. Takisto je dobre zabrzdit levelovanie postavy chodenim na dlhe expedicie a davat stajnu na maximum dlzky aby sa znizil pocet skusenostnych bodov.